Запазете спомени в 360 градуса от всяко ваше пътешествие: архитектура, градски пейзаж, красотата на природата или просто уловени емоции.
THETA ЗА БИЗНЕС
Поканте клиентите си на виртуална разходка във вашия офис, хотел ресторант или магазин. Theta може да бъде ваш партньор в цялостния PR на бизнеса ви.
За какво може да ползвате
RICOH THETA?
RICOH THETA камерите улавят всяка сцена на 360° във фото или видео само с един клик. Снимките могат да бъдат свободно обработени, споделени и видяни.
Като пионери в 360° снимките, нашите камери намират приложение в множество бизнеси – от индустрия до сектора на услугите.
За да разберете по-добре нашите технологии, ние ви даваме само няколко примера от сферата на бизнеса, които вече използват нашите камери, за да представят своята работа.
Решения в сферата на недвижимите имоти
Това е идустрия която постоянно се променя и виртуалната реалност намира своето място в света на бизнеса.
Сега пазара на недвижими имоти преживява революция с тази технология.
Използвайки 360 технологията за онлайн виртуални разходки, всеки агент на недвими имоти може да подобри представянето на даден имот за продажба или наем в платфромата си. Така предоставя ново изживяване на клиента си, позволявайки му да се запознае с обекта без реално посещение.
3 причини да изберете THETA за бизнеса
Показване на места и събития с голяма доза реализъм
Чрез 360-градусово изображение, улеснявате клиентите да си представят как всъщност изглежда дадено място или обект, спрямо бизнеса ви.
Лесно заснемане на красиви снимки дори за начинаещ фотограф
Тъй като в едно сферично изображение реално показвате всичко, нужно е само да опознаете камерата, и да снимате с едно натискане на бутона.
Ефектно представяне на съдържанието с помощта на видеоклипове
Създайте динамично съдържание, което привлича внимание. 360-градусови видеоклипове могат да се качват и в YouTube.
Къде да позлвате THETA за бизнеса?
- Сватбени събития
- Шоуруми
- Изложби
- Туристически атракции
- Ресторанти
- Магазини
- Фирмени презентации
- Строителен надзор
- Пазар на имоти
- Хотелски комплекси
- Инспекция на обекти
- Автомобилизъм
Решения за автомобилната индустрия
Клиентът, купуващ автомобили, все повече ще търси различното преживяването предлагано от технологии като VR и AR, за да улесни решенията си за покупка.
Тръговията с автомобили на дребно вече вижда предимствата на тази технология като инструмент за ангажиране вниманието на клиентите. 360° снимка може да предложи на посетителите цялостна визия за вътрешността на автомобила.
В свят, в който потребителят непрекъснато търси повече яснота и качествени услуги, 360° изживяване представлява модерен, насочен към бъдещето инструмент за насърчаване на продажбите.
Заснемането на 360° снимка е невероятно лесно и отвежда клиента в нова ера на прозрачност и детайли.
3D и 360 VR решения
Развитието на нови технологии за виртуална реалност напредва толкова бързо, че е трудно да се проследят всички излизащи нововъведения в тази сфера. Повечето хора все още знаят само основни неща за VR аксесоарите и приложения. Със сигурност всички сме виждали 360 видеоклипа във Facebook и Youtube. И все пак, когато става въпрос за включване на тази технология в конкретен бизнес модел, може да се почувствате малко като „изгубени в превода“.
Виртуалната реалност 360 (известна още като 360 VR) е интерактивно съдържание което те потапя, което напълно обгражда потребителя, сякаш той стои в средата на сцената. Това съдържание може да се гледа от всяко устройство и позволява на потребителя да гледа във всяка посока, което му позволява да вижда и взаимодейства със съдържанието, както би било в реалния живот. Това превръща потребителя от пасивен в активен зрител.
Създаването на 360 VR съдържание е сравнително нова област, където все още се установяват най -добрите практики. Въпреки това създаването на този тип съдържание не е задължително да бъде трудно, но изисква специални камери за целта, тъй това е нов формат, различен от стандартните формат и за изображения и видео.
Ново решение за медиите
Използването на 360° технологии от създателите на медийно съдържание също се увеличава значително.
Все повече медии започват да адаптират уеб страниците си и социалните си медии с този нов формат изображения, използвайки все по-често 360° снимки и видеоклипове в материалите си.
Прогнозираме, че тази тенденция ще продължи, и 360° ще се позиционира сред най-предпочитаните методи за представяне на съдържание в онлайн пространството.
Според все повече маркетолози, потенциалът на 360° съдържание е голям и следователно може да се превърне в най-ангажиращия и популярен тип съдържание, в сравнение с конвенционалните снимки и видеоклипове.
С какви функции THETA помага на бизнеса?
Самоснимачка
THETA може да прави статични изображения със самоснимачка.
Снимане от разстояние
Снимането от разстояние е възможно чрез свързване на смартфона, през който управлявате камерата.
HDR изображения
Функцията HDR ви помага при сцени с голяма динамика на яркостта, комбинирайки 4 изображения с различна експозиция.
Заснемане на видео
Можете да заснемете на видео всичко което ви заобикаля със звук, което помага при заснемане на събития. Можете да споделите филма в YouTube или да използвате VR Goggles.