



1950 - 1959
НАЧАЛОТО

1960 - 1969
СЛЕДВАЩОТО НИВО
От T-mount до Adapt-A-Matic
Период на бърз напредък, основан на ефективното използване на технологии и идеи
По това време Т-байонетът е уникален като идея, тъй като позволява монтирането на обективи към фотокамери от различни производители, само с бърза смяна на байонета. Това дава началото на успешно десетилетие на производство на варио обективи и не само. През 60-те години е успешна и разработката на първата “Adapt-A-Matic” система обективи с автоматичен контрол на диафрагмата. Това беше времето, когато не само професионалните фотографи, управляващи фотостудиа, но и обикновените потребители започнаха да използват фотоапарати, за да правят семейни снимки. Когато стана възможно стабилното масово производство и доставка на фотоапарати, популярността им нарасна, тъй като започнаха да се продават модели на разумни цени.
1966
1970 - 1979
НОВО ИМЕ И ПЪРВИ СТЪПКИ ПРЕЗ ОКЕАНА
Появяват се системата Adaptall и серията SP
1979
1980 - 1989
ДЕСЕТИЛЕТИЕ НА РАЗШИРЯВАНЕ
1990-1999
ГОДИНИ НА НОВАТОРСТВО
Универсални и по-достъпни обективи в ерата на цифровизацията
В средата на 90-те години фото и видеоиндустрията е залята от вълната на цифровизацията. Преходът от ръчно фокусиране към aвтофокусните системи набира скорост, а филмите постепенно започват да се изместват от цифровите техологии. Тази промяна оказа значително влияние върху сменяемите обективи за цифрови SLR фотокамери, което доведе до напредък в технологиите. Бързата цифровизация ускори автоматизацията, изисквайки по-прецизна работа. За да продължи да доставя иновативни и качествени обективи в световен мащаб, TAMRON търпи значителна трансформация.
1992
2000 - ДО ДНЕС
ВРЕМЕ НА ПОСТИЖЕНИЯ
Две десетилетия на иновации и предизвикателствата на безогледалните системи
Новият век бележи значителни промени във фотографията и за да продължи да предлага иновативни решения, Tamron трябваше да се промени. Марката разработва редица подобрения в своите обективи, като иновативни автофокусни механизми и система за компенсация на вибрациите, както и редица нови покрития на лещите. От 2014 до 2020 вкл. Tamron печели TIPA всяка година, както и множество награди EISA. Днес TAMRON продължава да прави нововъведения, спазвайки визията на своя основател, който преди повече от 70 години вижда огромен потенциал в японската оптика. Компанията използва оптичните технологии за справяне с обществените предизвикателства и се стреми да създава пълноценно общество всеки ден. Марката има представителства в над 30 страни по света и продължава да разширява своето портфолио, оставяйки вярна на мотото си “Нови очи за индустрията”. А ние от Българския офис оставаме верни на мнението, че TAMRON e:








































